Kinoreklama

Proč Kinoreklama?

JEDNOSÁLOVÁ REGIONÁLNÍ KINA


Vsaďte na kino!

Návštěvník kina je v příjemném prostředí a těší se na nový zážitek. Přesně v takové náladě ho chcete oslovit a předat mu zprávu, že díky tomu, co nabízíte, se bude cítit kdykoliv stejně dobře.

Diváka v kině nic neruší, v ideálním případě mu nezvoní telefon, nemyslí na nevyřízenou poštu nebo neplánuje, co bude k večeři. Plně se soustředí na plátno, kde vidí vaši reklamu.

Reklama na plátně je skutečně velkoformátová. Má kvalitní obraz i zvuk.

V kině dokážete s velkou přesností odhadnout cílovou skupinu. Reklama pro rodiče před pohádkou, silná auta před akčním thrillerem.

U kino-reklamní kampaně platíte jen za zhlédnutí spotu lidmi, kteří v kině opravdu seděli.

Kino má velký obchodní potenciál, který je dnes schovaný zvláště za promítacím plátnem v kině klasickém, kam chodí stále více lidí.

Multikina nezaručí multi efekt

Vše staré, a z dob minulých osvědčené, je dnes tolik vyhledávané. Návštěvnost klasických kin na úkor multiplexů stoupá. Tohle retro je zkrátka v kurzu. Buďte i vy tam, kde se baví vaši zákazníci.

Klasické kino nabízí prostor pro on screen (reklama promítaná před filmem) i off screen (mimo plátno – upoutávky, ochutnávky, poutače ve foyer nebo drobné dárky ke vstupenkám) aktivity.

Lidé do menších kin chodí včas, na rozdíl od multiplexů, kde často záměrně dosedají na místo až po promítnutí reklamního bloku.

Tradiční kina nejsou přehlcena reklamou, máte možnost v nich opravdu zaujmout.

Reklamní bloky jsou v jednosálových kinech podstatně kratší než v multikinech, divák neztrácí pozornost a k promítané reklamě je shovívavější.

Divák klasického kina je obecně náročnější na kvalitu, ocení tak i dobře zpracovanou propagaci značek v reklamním bloku.

Už dávno neplatí, že jsou tradiční kina technicky zaostalá, multiplexům se vyrovnají a v některých ohledech je dnes dokážou i předčít.

Více jak 80% diváků je v produktivním věku.

Nezávazné konzultace

Rozhodnutí nasadit spot do více než stovky kin není jen tak. To chápeme. A tak vám chceme v plánování kampaně maximálně pomoci.

Rádi se s vámi sejdeme a nezávazně probereme, co jsme pro vás v oblasti kinoreklamy schopni zařídit.

Navrhneme společně kampaň pro vaši značku. V úvahu budeme brát premiéry, roční období a to, co zrovna letí. Pokud vaše spoty nevyhovují našim potřebám pro nasazení v kině, nic se neděje, ve spolupráci s našimi partnery z MERGE  zařídíme úpravu spotů, nebo natočíme nový podle vašich představ.

Zkrátka budeme všechno dělat tak, aby naše spolupráce, jako většina amerických snímků, měla pořádný happy end.

Filmových diváků za rok

Digitalizovaných kin

Měst v celé ČR

ČÍSLA MLUVÍ ZA VŠE

NETWORK OF CINEMAS


99%
#2897bd
Sledovanost spotu

80%
#2897bd
Diváků v produktivním věku

30%
#2897bd
Trhu kinoreklamy v ČR

90%
#2897bd
Pokrytí kin po celé ČR